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wolle er barbet) bleyben, Das er aber Doctorj Spechten, zu grabe nachgefolget, sey
darauß gefcheen, Erstlich, Er sey sein gnther freundt beym leben gewest, Zum andern,
So sey er darzu gebethen, Zum dritten, so sey es nye vorbothen gewest,
Chuntz Thewerlein . . . (bekennt sich auch zur neuen Lehre), Vnd da
yme surgehalten, Er wüste das es meinem g, h, entgegen were, derhalben wurde er
villeicht die Stadt meiden müssen, Darausf hat er gesagt, Er muste die warheit
bekennen, vnd were besser, das er die Stadt verliesse, wo es nit anders sein wolte.
Dann das er hieruon abestehen, ader dasselbe vorlaucken 8) sötte, Sagt auch Letzlich,
wo man alle derhalben wegtreiben solte, muste wol die halbe stadt wüste
werden, Bekendt auch, das er Doctor Spechten zu Grabe nachgesolget, auß der vr-
sachen, Das yne Doctor Spechten bruder darnmb hab bitten lassen, . . .
Hanns Weiß, Sagt, Das er zu Doctoris Spechts begrebnns gebethen sey^
vnd weil er nit anderst wisse, Dann das Doctor Specht, ein frommer Burger gewest,
vnd sich gegen unsern g, h, vnd dem Radte, gehorsamlich gehalten, vnd es nit ver¬
bothen gewest, sey er auch mit gangen, ... (int übrigen habe ers) bischer, nit
anders gehalten, Dann wie alhier gewonlich . . .
Ulrich G uld enmundt Sagt, Das er Doctorj Specht, zu begrebnuß nach¬
gefolgt , auß Christlicher liebe, vnd alter gewonheit, dann er sey sein Nachbur
gewest, So sey es auch nit verbothen . . ., Gedengkt auch, vnter eynerley gestalt
nit zu communiciren, byß zu außtrage der sachen,
Gregor Vlrich sagt, . . . Hette er . . . gewust, Das es vnserm g, h,
zuentgegen, wolte er es auch wol gelassen haben, Mit beichten vnd Communiciren,
hab ers bißher, nach alter gewonheit gehalten . . .,
Magister Oßwaldus Sasan9), Sagt, das er auch mit gewest, Auß
vrsacheu, das er dartzu gebethen wurden, So sey Doctor Specht, sein alter guther
freundt, von XX Jahren, vnd sein Schulgeselle gewest, Darvmb hab er diesen cleynen
dinst, ym nit wissen abzuschlahen, . . . zum Sacrament Inn eynerley gestalt (habe
er) kein glauben . . . Das es Christus dermalen zuentpfaheu eingesatzt, So wolle
ers also nit entpfahen . . .
Burghardt Geißler bekendt, Das er auch bey Doctor Spechten begrebniß
gewest, Alleine Das er sehen wolte, wie es zugienge, Er sey aber der Newen Secten
nye anhengig gewest, vnd halte es mit Beichten, Communiciren, vnd andern, nach
altem Christlichen gebrauche, . . .
Hieronymus kitzler, Sagt, Er habe In seim Hause gehortt, Das man
Itzt, Doctorem Specht, Inn die Schindtgruben, tragen wolle, Derhalb sey er mit
hynauß getauften, vnd wie andere, zugesehen, Aber mit dem beichten, vnd communi¬
ciren , hab ers nach alter gewonheit gehalten, Das wolle er ab got wil hewer 10)
auch thun, . . .
Peter Gengenbach, Ist gebethen wurden, vnd doruntb mit gegangen,
Mit dem beichten wil er sich gerne der geburu) halten, . . . aber (nachdem er sich
auf Paulus berufen: viele essens sich zur Verdammnis, viele zur Seligkeit) Was
were dann feiner Obirkeit damit beholffen Das sie yne drunge, das Sacrament
genehmen, zu seiner vordamnuß, Man solle Jhe Gott mehr gehorchen, dann
dem Menschen
Die Anthoni Bockin, Sagt, sie sey mit gegangen, vnd dartzu gebethen
wurden, . . . Habe gebeicht, Gedencke aber das Sacrament nicht anders zuentpfahen,
8) verleugnen. 9) Vgl. folg. Brief Luthers. 10) Heuer. u) Gebühr, wie sich's gebührt.